Vés al contingut

Guanyadors del concurs Postals Nadalenques

El passat dijous 19 de desembre, va tindré lloc al Saló de Recepcions del Palau de la Diputació de Castelló el lliurament dels premis del VI Concurs de Postals Nadalenques de la Federació de Colles de Castelló.

L’acte va comptar amb la presència de les Reines de les Festes de Castelló 2020, Carmen Molina i Gal·la Calvo, que van lliurar els premis als guanyadors.

Volem agrair també la presència de la regidora i presidenta del Patronat Municipal de Festes, Pilar Escuder i de la Diputada de Cultura Ruth Sanz.

Donem l’enhorabona als guanyadors de les tres categories, i en especial a la xiqueta Carla Molina Rebollo, de la Colla Corbella , guanyadora absoluta del concurs, ja que la seua postal serà la felicitació de Nadal 2020 de la Federació de Colles de Castelló.

Us desitjem Bon Nadal!

Guanyadors: